På tur!
fredag 26. juni 2020
Småbåthavna på Hildre
Hviler i småbåthavna mens vi venter på skyss hjem. Har hatt en fin tur sammen med Bolt. 😀
Morgenstemning
torsdag 25. juni 2020
Hildredalen.
Stormyrhytta
Hviler i skyggen, påfyll av energi.
Nærtur, dag 1
Begynner å bli klar, sekken er pakket og for tung. Turkameraten venter på å få gå 😀🐾
onsdag 24. juli 2013
Dag 8
Feirer at målet er nådd. God midag på hotellet. I morgen venter Pir-badet.
Dag 8
Bare 15 km fra Nedalshytta til bussen så er turen over. Strålende vær i dag også.
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Innlegg (Atom)