Lørdag 6. oktober kjørte jeg inn til Stranda for å gå opp til Patchellhytta (818 moh). Hadde ikke vært der før, så jeg var spent på om jeg kom meg helt opp.
Kjørte mot Hellesylt, tok av med Engeset fulgte en bomvei opp til Liasætra hvor jeg parkerte.
Råsa var veldig godt merket hele veien til hytta, det var lett tereng å gå i. Jeg brukte ca 2 timer til hytta. En tur som passer for både voksne og barn. Hytta var stor, og hadde mange sengeplasser. Neste gang vil jeg overnatte, og prøve meg på Slogen.
Været var fint med sol, men det kom også litt duskregn. Fantastisk fine høstfarger, anbefaler absolutt å nytte dagene til turer i fjellet.
Se bilder fra turen nedenfor.
mandag 8. oktober 2012
fredag 5. oktober 2012
torsdag 4. oktober 2012
tirsdag 2. oktober 2012
T&T brukte det fine været i går til å gå en lang tur (12 km, kort etappe av på tvers-turen). Startet i sol opp til Mannen der vi testet posemat/ nødproviant, kebab-gryte smakte helt greit, men vi har større forhåpninger til Chili con Carne. Da vi nærmet oss Ulla begynte det å regne, men vi gikk likevel til Røra å skreiv navna våre i boka.
Oppsumering etter turen: VI ER KLARE.
Nå håper vi på fint vær framover i Sylan!
Oppsumering etter turen: VI ER KLARE.
Nå håper vi på fint vær framover i Sylan!
mandag 1. oktober 2012
Abonner på:
Innlegg (Atom)
