lørdag 15. desember 2012
torsdag 13. desember 2012
Vinterens første skitur.
Vi er jammen heldige jeg og Wilma, i dag hadde vi en fin skitur opp på Håmannen. Føret var flott, ønsker meg litt mere snø til helga, sola skein og ikke minst for ei fantastisk utsikt.
Ønsker du deg noen timer med velvære i førjulsstria? Spenn på deg skia, bedre kan det ikke bli!
Ønsker du deg noen timer med velvære i førjulsstria? Spenn på deg skia, bedre kan det ikke bli!
Abonner på:
Innlegg (Atom)

