lørdag 15. desember 2012
torsdag 13. desember 2012
Vinterens første skitur.
Vi er jammen heldige jeg og Wilma, i dag hadde vi en fin skitur opp på Håmannen. Føret var flott, ønsker meg litt mere snø til helga, sola skein og ikke minst for ei fantastisk utsikt.
Ønsker du deg noen timer med velvære i førjulsstria? Spenn på deg skia, bedre kan det ikke bli!
Ønsker du deg noen timer med velvære i førjulsstria? Spenn på deg skia, bedre kan det ikke bli!
mandag 8. oktober 2012
Patchellhytta
Lørdag 6. oktober kjørte jeg inn til Stranda for å gå opp til Patchellhytta (818 moh). Hadde ikke vært der før, så jeg var spent på om jeg kom meg helt opp.
Kjørte mot Hellesylt, tok av med Engeset fulgte en bomvei opp til Liasætra hvor jeg parkerte.
Råsa var veldig godt merket hele veien til hytta, det var lett tereng å gå i. Jeg brukte ca 2 timer til hytta. En tur som passer for både voksne og barn. Hytta var stor, og hadde mange sengeplasser. Neste gang vil jeg overnatte, og prøve meg på Slogen.
Været var fint med sol, men det kom også litt duskregn. Fantastisk fine høstfarger, anbefaler absolutt å nytte dagene til turer i fjellet.
Se bilder fra turen nedenfor.
Kjørte mot Hellesylt, tok av med Engeset fulgte en bomvei opp til Liasætra hvor jeg parkerte.
Råsa var veldig godt merket hele veien til hytta, det var lett tereng å gå i. Jeg brukte ca 2 timer til hytta. En tur som passer for både voksne og barn. Hytta var stor, og hadde mange sengeplasser. Neste gang vil jeg overnatte, og prøve meg på Slogen.
Været var fint med sol, men det kom også litt duskregn. Fantastisk fine høstfarger, anbefaler absolutt å nytte dagene til turer i fjellet.
Se bilder fra turen nedenfor.
fredag 5. oktober 2012
torsdag 4. oktober 2012
tirsdag 2. oktober 2012
T&T brukte det fine været i går til å gå en lang tur (12 km, kort etappe av på tvers-turen). Startet i sol opp til Mannen der vi testet posemat/ nødproviant, kebab-gryte smakte helt greit, men vi har større forhåpninger til Chili con Carne. Da vi nærmet oss Ulla begynte det å regne, men vi gikk likevel til Røra å skreiv navna våre i boka.
Oppsumering etter turen: VI ER KLARE.
Nå håper vi på fint vær framover i Sylan!
Oppsumering etter turen: VI ER KLARE.
Nå håper vi på fint vær framover i Sylan!
mandag 1. oktober 2012
torsdag 27. september 2012
søndag 23. september 2012
Abonner på:
Innlegg (Atom)



