På tur!

fredag 26. juni 2020

Småbåthavna på Hildre



  • Hviler i småbåthavna mens vi venter på skyss hjem. Har hatt en fin tur sammen med Bolt. 😀
Lagt inn av Trude kl. 14:16 Ingen kommentarer:
Send dette via e-postBlogg dette!Del på XDel på FacebookDel på Pinterest

Morgenstemning


Lagt inn av Trude kl. 09:09 Ingen kommentarer:
Send dette via e-postBlogg dette!Del på XDel på FacebookDel på Pinterest

torsdag 25. juni 2020

Hildredalen.


Lagt inn av Trude kl. 19:49 Ingen kommentarer:
Send dette via e-postBlogg dette!Del på XDel på FacebookDel på Pinterest

Stormyrhytta


Hviler i skyggen, påfyll av energi.
Lagt inn av Trude kl. 14:26 Ingen kommentarer:
Send dette via e-postBlogg dette!Del på XDel på FacebookDel på Pinterest

Nærtur, dag 1

Begynner å bli klar, sekken er pakket og for tung. Turkameraten venter på å få gå 😀🐾
Lagt inn av Trude kl. 11:49 Ingen kommentarer:
Send dette via e-postBlogg dette!Del på XDel på FacebookDel på Pinterest
Nyere innlegg Eldre innlegg Startsiden
Abonner på: Innlegg (Atom)

Bloggarkiv

  • ▼  2020 (5)
    • ▼  juni (5)
      • Småbåthavna på Hildre
      • Morgenstemning
      • Hildredalen.
      • Stormyrhytta
      • Nærtur, dag 1
  • ►  2013 (19)
    • ►  juli (15)
    • ►  mars (1)
    • ►  februar (3)
  • ►  2012 (11)
    • ►  desember (3)
    • ►  oktober (6)
    • ►  september (2)

Om meg

Trude
Vis hele profilen min
Bildevindu-tema. Drevet av Blogger.