lørdag 20. juli 2013

Dag 5


I går kom vi til Schultzhytta. Fikk 3 rettersmiddag, kaffi og kake etterpå. Her nyter vi niste fra hytta. Lavt skydekke og regn gjør at vi ikke får se Fongen.

torsdag 18. juli 2013

Dag 3


Lammegryte til forrett og sjokolade til dessert. Grått og regn, men godt humør.

onsdag 17. juli 2013

Dag 2


Godt med en hvil. I dag har turen gått i tung myr. Veldig deilig å komme fram til Kvitfjellhytta.