Feirer at målet er nådd. God midag på hotellet. I morgen venter Pir-badet.
Bare 15 km fra Nedalshytta til bussen så er turen over. Strålende vær i dag også.
Fullført NORGE PÅ TVERS :)
Litt uheldig...
Lagt ut mye plank på områder med myr.
Endelig ble det fint vær, og mye lettere terreng.
Endelig fint vær, strålende sol og terrenget er mye lettere å gå i.
Strålende vær fra Storerikvollen.
I går kom vi til Schultzhytta. Fikk 3 rettersmiddag, kaffi og kake etterpå. Her nyter vi niste fra hytta. Lavt skydekke og regn gjør at vi ikke får se Fongen.
Lammegryte til forrett og sjokolade til dessert. Grått og regn, men godt humør.
Godt med en hvil. I dag har turen gått i tung myr. Veldig deilig å komme fram til Kvitfjellhytta.
Første etappe er unnagjort. 11 km i fint vær og med godt humør.
Vel framme på Hembre gård. Nøkkelen lå i resepsjonen og ventet på oss.
Moldefjorden
Moldefjorden