lørdag 15. desember 2012

Skitur til Mannen.


Dyp snø for de korte bena til Wilma, men hun hadde det varmt og godt i sekken. Vi var innom hytta og hengte opp skoddene for vinteren.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar