På tur!
lørdag 15. desember 2012
Skitur til Mannen.
Dyp snø for de korte bena til Wilma, men hun hadde det varmt og godt i sekken. Vi var innom hytta og hengte opp skoddene for vinteren.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar