T&T brukte det fine været i går til å gå en lang tur (12 km, kort etappe av på tvers-turen). Startet i sol opp til Mannen der vi testet posemat/ nødproviant, kebab-gryte smakte helt greit, men vi har større forhåpninger til Chili con Carne. Da vi nærmet oss Ulla begynte det å regne, men vi gikk likevel til Røra å skreiv navna våre i boka.
Oppsumering etter turen: VI ER KLARE.
Nå håper vi på fint vær framover i Sylan!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar