På tur!

torsdag 4. oktober 2012

Fjelltur


Fantastisk turvær i dag.
Lagt inn av Trude kl. 13:37
Send dette via e-postBlogg dette!Del på XDel på FacebookDel på Pinterest

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Nyere innlegg Eldre innlegg Startsiden
Abonner på: Legg inn kommentarer (Atom)

Bloggarkiv

  • ►  2020 (5)
    • ►  juni (5)
  • ►  2013 (19)
    • ►  juli (15)
    • ►  mars (1)
    • ►  februar (3)
  • ▼  2012 (11)
    • ►  desember (3)
    • ▼  oktober (6)
      • Patchellhytta
      • Patchellhytta
      • Nå er avgjørelsen tatt, det blir ikke tur nå i høs...
      • Fjelltur
      • T&T brukte det fine været i går til å gå en lang t...
    • ►  september (2)

Om meg

Trude
Vis hele profilen min
Bildevindu-tema. Drevet av Blogger.