lørdag 20. juli 2013

Dag 5


I går kom vi til Schultzhytta. Fikk 3 rettersmiddag, kaffi og kake etterpå. Her nyter vi niste fra hytta. Lavt skydekke og regn gjør at vi ikke får se Fongen.

2 kommentarer:

  1. Jeg prøver igjen. .. Kjekt å følge med på turen. Håper været er bedre. God tur videre. Beate

    SvarSlett
  2. Dere er altså knalltøffe! Hils masse til Tuva fra meg! Nå får dere finvær resten av turen! Vi er på Fosenhalvøya og har planer om å nyte finværet i stor stil. God tur videre!!! Hilsen Hege

    SvarSlett