I går kom vi til Schultzhytta. Fikk 3 rettersmiddag, kaffi og kake etterpå. Her nyter vi niste fra hytta. Lavt skydekke og regn gjør at vi ikke får se Fongen.
Dere er altså knalltøffe! Hils masse til Tuva fra meg! Nå får dere finvær resten av turen! Vi er på Fosenhalvøya og har planer om å nyte finværet i stor stil. God tur videre!!! Hilsen Hege
Jeg prøver igjen. .. Kjekt å følge med på turen. Håper været er bedre. God tur videre. Beate
SvarSlettDere er altså knalltøffe! Hils masse til Tuva fra meg! Nå får dere finvær resten av turen! Vi er på Fosenhalvøya og har planer om å nyte finværet i stor stil. God tur videre!!! Hilsen Hege
SvarSlett