På tur!
torsdag 18. juli 2013
Dag 3
Lammegryte til forrett og sjokolade til dessert. Grått og regn, men godt humør.
1 kommentar:
Unknown
23. juli 2013 kl. 19:06
Dessert treng ein!! Håper dokke fekk litt "finevèr" også!!
Svar
Slett
Svar
Svar
Legg til kommentar
Last inn mer ...
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Dessert treng ein!! Håper dokke fekk litt "finevèr" også!!
SvarSlett