torsdag 18. juli 2013

Dag 3


Lammegryte til forrett og sjokolade til dessert. Grått og regn, men godt humør.

1 kommentar:

  1. Dessert treng ein!! Håper dokke fekk litt "finevèr" også!!

    SvarSlett